Изглежда ползвате Internet Explorer за преглед на страниците. Този браузер не е актуален.
За по-безопасно и бързо преглеждане на страниците, е препоръчително да актуализирате браузера си до някой от следните:

Firefox / Safari / Opera / Chrome / Internet Explorer 8+

Как да ремонтирате продукта си

Изберете тема:

Имам технически въпрос относно цифров продукт на Olympus

Просто пратете имейл или се обадете на екипа от експерти на Olympus за техническа поддръжка. Ние с радост ще ви помогнем.

Кликнете тук за подробности.

Mоят Olympus продукт не работи нормално, какво да направя?

Преди всичко, прочетете внимателно Инструкцията за употреба . Ако се колебаете за нещо, моля посетете търговския обект от който сте се снабдили със своя продукт. Там той ще бъде проверен и ако е необходимо, ще бъде изпратен при нас.

По какъв начин ще бъде сервизиран продуктът ми?

Запазете оригиналната гаранционна карта и копие от документа за извършено плащане на сигурно място. Сервизното обслужване не може да бъде извършено без тези документи.

Ако нямате възможност да върнете своя продукт в магазина, от който е закупен, моля свържете се с оторизиран логистичен партньор на територията на страната, който ще Ви съдейства за изпращането към оторизиран сервизен център на Olympus.

За да улесните сервизирането на Вашия продукт, бихте могли да изтеглите Формуляра за поправка, да го попълните и изпратите заедно със своето Olympus оборудване.

Уверете се, че сте приложили копие от документа за извършено плащане, гаранционната карта и серийния номер на фотоапарата. Не изпращайте аксесоари (карти, батерии, кабели и пр.), които не са свързани с възникналата повреда.

Ако изпращате своя Olympus продукт за сервиз, моля изберете надежден начин за транспортиране до адреса, посочен в гаранционната карта.

Ако имате други въпроси относно сервизирането, моля свържете се OLYMPUS на

email:camera.repair.bg@olympus.eu

При необходимост от извънгаранционна сервизна услуга, можете да се обърнете към:

Сервизен логистичен център Бушона ЕООД

ул. Искър № 49 / ул. Искър №55 (община Оборище)

София 1000

тел. 02 / 983 63 13, 983 16 01, 0896 665 683

e-mail: service@bushona.com

www.bushona.com

или

Амперел ООД

бул. Цар Борис III №126

София 1612

тел. 02 / 8182-633, -632, -631

e-mail: photo@amperel.net

Какво покрива 24-месечната гаранция?

Моля, направете справка в Гаранционни условия . Гаранцията не покрива повреди, възникнали в следствие на неправилна употреба, инциденти и злополуки, небрежност или нормално износване.

Моята 24-месечна гаранция от Olympus изтече. Възможно ли е все още моят продукт да бъде сервизиран?

Разбира се, че е възможно. Моля, следвайте инструкциите, описани по-горе. Ще получите информация по телефон или имейл относно ориентировъчната цена за сервизната услуга. Нобходимо е след това да потвърдите поръчката си.