Изглежда ползвате Internet Explorer за преглед на страниците. Този браузер не е актуален.
За по-безопасно и бързо преглеждане на страниците, е препоръчително да актуализирате браузера си до някой от следните:

Firefox / Safari / Opera / Chrome / Internet Explorer 8+

Olympus сервиз

На този официален Olympus уебсайт ще намерите бързо и лесно информацията, която Ви интересува.

Регистрация за ремонт

Бърз и надежден сервиз от специалистите на Olympus. Следете статуса на ремонта.

Виж повече >
  • Съвети за поддръжка

    Искате да знаете как да се грижите за Вашия фотоапарат?

Как да ремонтирате продукта си

Изберете тема:

По какъв начин ще бъде сервизиран продуктът ми?

Запазете оригиналната гаранционна карта и копие от документа за извършено плащане на сигурно място. Сервизното обслужване не може да бъде извършено без тези документи.

За последващи действия от Ваша страна, моля, посетете Repair Service Portal .

Mоят Olympus продукт не работи нормално, какво да направя?

Преди всичко изчетете внимателно Инструкцията за употребаl

Ако имате някакви притеснения или проблемът продължава да съществува, моля, натиснете тук и следвайте инструкциите за изпращане на продукта до нашия сервизен център.

Ако имате допълнително и гаранция от търговеца, консултирайте се и с него.

Какво покрива 24-месечната гаранция?

Моля, направете справка в Гаранционни условия . Гаранцията не покрива повреди, възникнали в следствие на неправилна употреба, инциденти и злополуки, небрежност или нормално износване.

Моята 24-месечна гаранция от Olympus изтече. Възможно ли е все още моят продукт да бъде сервизиран?

Разбира се, че е възможно. Моля, следвайте инструкциите, описани по-горе. Ще получите информация по телефон или имейл относно ориентировъчната цена за сервизната услуга. Необходимо е след това да потвърдите поръчката си.

Имам технически въпрос относно цифров продукт на Olympus

Просто пратете имейл или. Ние с радост ще Ви помогнем.

Натиснете тук за подробности.