Изглежда ползвате Internet Explorer за преглед на страниците. Този браузер не е актуален.
За по-безопасно и бързо преглеждане на страниците, е препоръчително да актуализирате браузера си до някой от следните:

Firefox / Safari / Opera / Chrome / Internet Explorer 8+

Нашето сервизно обслужване - бързо и качествено

Последни новини

Актуализация на фърмуер

  • 28.02.2018

    Нова актуализация на фърмуера за Olympus OM-D E-M1 Mark II, OM-D E-M5 Mark II и PEN-F

    Имаме ангажимент да поддържаме постоянно професионалните си модели на високо ниво ‑ с всички новости и подобрения във функционалността, така че сме щастливи да обявим последната голяма актуализация на фърмуера на Olympus OM‑D E‑M1 Mark II, OM‑D E‑M5 Mark II и Olympus PEN‑F. Версия 2.0 за E‑M1 Mark II, версия 4.0 за E‑M5 Mark II и версия 3.0 за PEN‑F са налични за сваляне през Olympus Digital Camera Updater. Всички те добавят нови функции и подобрено представяне и на трите модела, както и нови арт филтри.

    Виж повече
  • 01.11.2017

    Фърмуер ъпдейт за TG-5

    Излезе версия 1.1 на фърмуера на TG-5.

    Виж повече
  • 08.05.2017

    Още повече предимства на OLYMPUS с последната актуализация на фърмуера

    Актуализирайте Вашите E‑M1 Mark II, E‑M5 Mark II или PEN‑F с последния фърмуер за OLYMPUS и ще се наслаждавате на нови функции, както и на допълнителна функционалност – за още по‑високо ниво на заснемане с Вашия високопродуктивен фотоапарат OM‑D или PEN.

    Виж повече
  • 28.02.2017

    Фърмуер ъпдейт за TG-Tracker

    Излезе версия 1.2 на фърмуера на TG-Tracker.

    Виж повече
  • 01.12.2016

    Фърмуер ъпдейт за някои модели фотоапарати OM-D и PEN

    Можете да проверите за нови ъпдейти на фърмуера на тези продукти и да видите подробности в секцията за сваляне:
    E-M1
    E-M5 Mark II
    E-M10 Mark II
    PEN-F

    Виж повече
  • 22.11.2016

    Фърмуер ъпдейт за няколко обектива M.ZUIKO DIGITAL

    Целта на фърмуер ъпдейтите е винаги да поддържат Вашата техника на високо ниво. Моля, проверете последните ъпдейти за посочените по-долу обективи:
    M.ZUIKO DIGITAL ED 14-42mm 1:3.5-5.6 EZ Pancake
    M.ZUIKO DIGITAL ED 12‑50mm 1:3.5‑6.3 EZ
    M.ZUIKO DIGITAL ED 12‑40mm 1:2.8 PRO
    M.ZUIKO DIGITAL ED 40-150mm 1:2.8 PRO
    M.ZUIKO DIGITAL ED 300mm 1:4.0 IS PRO
    M.ZUIKO DIGITAL ED 8mm 1:1.8 Fisheye PRO

    Виж повече
  • 29.03.2016

    Фърмуер ъпдейт за TG-4

    Излезе версия 2.0 на фърмуера на TG-4.

    Виж повече
  • 09.02.2016

    Фърмуер ъпдейт за M.ZUIKO DIGITAL ED 9-18mm F4.0-5.6

    Излезе версия 1.2 на фърмуера на M.ZUIKO DIGITAL ED 9-18mm F4.0-5.6.

    Виж повече
  • 04.02.2016

    Фърмуер ъпдейт за E-M5MarkII

    Излезе версия 2.2 на фърмуера на E-M5MarkII.

    Виж повече
  • 28.01.2016

    Фърмуер ъпдейт за някои модели фотоапарати OM-D и PEN

    Можете да проверите за нови ъпдейти на фърмуера на тези продукти и да видите подробности в секцията за сваляне:
    E-M5
    E-M10
    E-M10MarkII
    E-P5
    E-PL7
    E-PL6
    E-PL5
    E-PM2

    Виж повече

Service Announcements

  • 02.05.2018

    Информация за OSS (Софтуер с отворен код) за обектив M.Zuiko Digital ED 8mm F1.8 PRO

    Olympus са открили пропуск по отношение на използването на OSS (Софтуер с отворен код) в ръководството за употреба на M.Zuiko Digital ED 8mm F1.8 PRO. Редактираното ръководство може да бъде изтеглено от нашата страница с изтегляния.

    Напред към Изтегляния
  • 01.12.2017

    Информация относно ползването на новия обектив Panasonic 200mm с фотоапарати Olympus

    Моля, имайте предвид, че автофокусът (AF) на някои фотоапарати Olympus MFT може да не работи коректно с новия обектив Panasonic LEICA DG ELMARIT 200mm F2.8. Olympus ще обяви в най‑скоро време фърмуер ъпдейт за решаване на проблема:

    E‑M1 Mark II / E‑M5 Mark II / PEN‑F : февруари 2018г.
    E‑M1 / E‑M10 Mark III / E‑M10 Mark II / E‑PL8 / E‑PL7 : Spring 2018
    E‑M1 / E‑M10 Mark III / E‑M10 Mark II / E‑PL8 / E‑PL7 : през пролетта на 2018г.
    E‑M5 / E‑M10 / E‑P5 / E‑P3 / E‑P2 / E‑P1 / E‑PL6 / E‑PL5 E‑PL3 / E‑PL2 / E‑PL1s / E‑PL1 / E‑PM2 / E‑PM1 / A01" : до края на 2018г.

    Искрено се извиняваме за причиненото неудобство!

  • 15.09.2015

    Важно съобщение относно Olympus OM-D E-M10 Mark II

    Olympus полага всички усилия, за да гарантира, че продуктите отговарят на най-високите изисквания по отношение на качеството, както и че те са безопасни за потребителите. При възникването на проблем в даден продукт, ние проучваме подробностите, за да оповестим съответните констатации и максимално бързо да приложим съответното решение.

    Неотдавна Olympus Corporation откри, че фиксиращият щифт за обектива в ограничен брой фотоапарати OM-D E-M10 Mark II не функционира правилно, което води до неправилното заключване на определени обективи с пластмасов байонетен пръстен.

    Към днешна дата, Olympus Europa не е започнала доставката на OM-D E-M10 Mark II на пазара, с някои много малки изключения. Въпреки това, с цел да гарантираме пълна удовлетвореност на клиентите, бе взето решение наличностите в Европа да бъдат проверени преди по-нататъшното разпространение на продукта към търговците на дребно. Малкото фотоапарати, които вече са били продадени в рамките на Европа, също биха могли да проявят този механичен проблем. За потребителите на тези фотоапарати Olympus естествено осигурява безплатна проверка и поддръжка.

    Собствениците на новия фотоапарат OM-D E-M10 Mark II могат да се свържат с центъра за обслужване на клиенти на Olympus в Европа на тел. 00800 67 10 84 00*. От консултантите на Olympus ще получите подробности относно начина за изпращане на фотоапарата за тази безплатна проверка. Друга възможност е да изпратите съобщение по електронната поща на адрес: camera.repair.uk@olympus.eu. В този случай е необходимо да посочите серийния номер на фотоапарата. Той се намира отдолу на корпуса на фотоапарата.

    Моля да ни извините за неудобството, което този проблем може да причини. Удовлетвореността на клиентите е от първостепенно значение за нас и затова полагаме всички усилия, за да гарантираме, че продуктите на Olympus винаги отговарят на най-строгите стандарти по качество, което нашите клиенти очакват от нас.

    * Безплатен телефонен номер. Понеделник - Четвъртък: 9 - 18:00 ч., Петък: 9 - 15:30 ч. Централноевропейско време (CET)

  • 21.05.2015

    Важно съобщение за всички потребители на фотоапарат VG-170

    Хамбург, 21 май 2015г. – Поради технически проблем , който може да доведе до лек електрошок, ако апаратът VG-170 е обект на продължителна употреба, Olympus предлага безплатна инспекция и сервиз на всички фотоапарати от този модел. Собствениците на VG-170 могaт да се свържат с отдела на обслужване на клиенти и при първа възможност да организират изпращaнe на апарата към сервизния център за проверка.

    Няма риск от нараняване
    Има потенциална възможност за електрошок, ако апаратът се подложи на сериозно натоварване и се ползват много активно и постоянно зумът и спусъкът. Възможният електрошок не представлява сериозен риск за нараняване. Въпреки това, може да доведе до изтръпване на пръстите на ръката, което е дискомфортно и нежелано. Към май 2015г. този проблем може да се появи при около 430,000 бройки VG-170, продадени до края на 2013г. Olympus е уведомил съответните компетентни органи.

    Как да се свържете с Olympus
    За да се избегне потенциалният риск, Olympus настойчиво моли всички собственици на VG-170 да се свържат с отдела за обслужване на клиенти, преди отново да ползват своя фотоапарат. Телефонът за връзка е 02 854 84 14*. Специалистите в Olympus ще дадат инструкции и детайли за изпращане на фотоапарата за проверка и сервиз. Възможна е връзка и с имейл до info@olympus.bg. Ако се свързвате с нас по имейл, моля, задължително посочете серийния номер на Вашия фотоапарат. Ще го откриете отдолу на апарата.
    Искрено се извиняваме за причиненото неудобство! Наша грижа номер 1 е клиентите ни да са винаги доволни и ние правим всичко възможно, за да гарантираме, че продуктите ни отговарят на най-високите стандарти за качество.

    * Безплатен телефонен номер. Пон.-Петък 9-17:00.

  • 19.02.2015

    Сервизна информация за ползващите подводен бокс РТ-054

    Хамбург, 19.02.2015г. – Olympus откри някои недостатъци във водозащитеността на подводен бокс PT-054, които могат да доведат до проникването на влага при определени условия. Желателно е клиентите, които притежават PT-054, да се свържат с Olympus за подмяна на едно от уплътненията. Тази смяна може да бъде извършена и в домашни условия от неспециалист.

    100% защитен подводен бокс Възможният дефект не е заплаха за потребителите, ползващи подводния бокс. За да избегне всякакъв риск от проникването на влага, Olympus препоръчва на всички ползватели на PT-054 да потърсят резервен O-ring от Центъра за обслужване на клиенти на Olympus преди да ползват за пореден път своето подводно оборудване.

    Притежателите на PT-054 могат да получат безплатно нов O-ring за подмяна, ако се свържат с нас на телефон 00800 67 10 83 00* или ни изпратят имейл на адрес сamera.repair@olympus.eu. Ако ни пишете, моля непременно добавете серийния номер на Вашия подводен бокс PT-054.

    Olympus поднася извиненията си на всички клиенти за причиненото неудобство. За нас е изключително важно клиентите ни да са удовлетворени от качеството на нашите продукти!

    Допълнителна информация: 27 август 2015 г. <Укрепване на диска за отваряне/затваряне> Olympus откри, че може да се появи тракане в диска за отваряне/затваряне след смяна на O-гривната (черна). Моля, свържете се с центъра за обслужване на клиенти, за да насрочите безплатно укрепване на диска за отваряне/затваряне на вашия PT-054.

    * Безплатен телефон. Понеделник-Четвъртък от 9.00 до 18.00 ч., Петък от 9.00 до 15.30 ч. CET. Важи само за Австрия, Белгия, Дания, Финландия, Франция, Германия, Люксембург, Холандия, Норвегия, Полша, Португалия, Испания, Швеция, Швейцария, Великобритания. За Русия - тел. 810-800 67 10 83 00, За Чехия - 800 167 777. За останалите страни номерът е +49-40-23773-899

  • 01.09.2014

    Анонс за промяна в системата за сервизиране на цифрови фотоапарати и аксесоари Olympus

    Считано от септември 2014 г. Olympus стартира преход от система със Световна гаранция към нова такава за Европейска гаранция, покриваща териториите, обслужвани от Olympus Europa SE & Co. KG.

    Olympus Imaging Corporation предлага Световна гаранция за цифрови фотоапарати и аксесоари от 1ви април 2004 г. Поради различни причини, свързани с различните Сервизни центрове, Olympus предвижда промяна в системата си за сервизиране.

    Тази промяна в системата за сервизиране няма да доведе до намаляване срока на гаранцията. Но валидността на Европейската Гаранционна карта ще е ограничена в страните, обслужвани от Olympus Europa SE & Co. KG, така както е посочено на сайта ни www.olympus-europa.com. Всички ремонти, извършвани в страни, извън тази бизнес зона, ще са срещу заплащане.

    Всички ремонти на продукти, закупени извън бизнес зоната, обслужвана от Olympus Europa SE & Co. KG, ще подлежат на заплащане, тъй като не се покриват от Европейската гаранция.

    В периода на преминаване от Световна към Европейска гаранция Olympus ще продължи да изпълнява задълженията си по гаранционното сервизиране на всички продукти, снабдени със Световна гаранционна карта (World Wide Guarantee Certificate).

    При наличие на валидни гаранционни документи, Olympus ще продължи да поддържа местна гаранция в съответствие с установения в съответната държава законов срок.

    Ако имате въпроси относно Европейската сервизна гаранция, моля, свържете се с Центъра за обслужване на клиенти и поддръжка

    Обслужване на клиенти и поддръжка

    Tел: 00800 67 10 83 00* (от понеделник до четвъртък - от 9.00 до 18.00 ч., в петък - от 9.00 до 15.30 ч. CET)

    Важи само за Австрия, Белгия, Дания, Финландия, Франция, Германия, Люксембург, Холандия, Норвегия, Полша, Португалия, Испания, Швеция, Швейцария, Великобритания.

    Телефон за Русия - тел: 810-800 67 10 83 00; За Чехия - 800 167 777, За България - 0359 2 8548414

    За останалите страни, моля, обадете се на тел: +49-40-23773-899

    Email: camera.support@olympus.eu, audio.support@olympus.eu

  • 30.07.2014

    Сервизна информация за притежателите на STYLUS TOUGH TG-850

    Открихме, че при някои STYLUS TOUGH TG-850 може да има неправилно функциониране на бутоните и програмния диск, което да доведе до пропускане на вода, докато камерата е под водата.
    Това важи за малко на брой фотоапарати TG-850 (вижте серийните номера по-долу) и за клиентите, притежаващи някой от тези апарати, предлагаме безплатна инспекция в нашите сервизи.

    Потенциално засегнати серийни номера:

    JPF201001 - JPF203460 (сребрист) // JPM201001 - JPM 208130 (черен) // JPT201001 -JPT 203400 (бял)

    Ако евентуално Вашият фотоапарат е сред изброените по-горе, готови сме да приемем Вашето обаждане на телефон 00800 659 67871* , за да Ви информираме как да се възползвате от офертата ни за безплатно сервизиране. Можете също да изпратите имейл до di-support@olympus-europa.com. Моля, задължително посочете серийния номер на Вашия апарат в имейла.

    Искрено се извиняваме за причинените неудобства и Ви уверяваме, че ще направим всичко необходимо да осигурим възможно най-доброто обслужване за Вас и Вашия фотоапарат, както се очаква от компания като Оlympus.

    * Безплатна телефонна линия. Понеделник - четвъртък 9-17ч., петък 9-15:30ч.

  • 19.02.2013

    Важно за OM-D

    Olympus откри, че малко на брой апарати E-M5 имат лека пукнатина от долната страна на дисплея. За собствениците на тези бройки (серийните номера са посочени по-долу) Olympus предлага безплатна проверка и сервиз в оторизираните центрове.

    Серийни номера: BEK501001 – BEK508887 (black) BF4501001 – BF4503865 (silver)

    Ако Вашият апарат е сред изброените по-горе, моля, обадете се на безплатния телефон 00800-65967871 или пишете на емейл: info@olympus.bg, за да Ви окажем съдействие при сервиза.

  • 13.02.2013

    RoHS директива / ВАЖНА ПРОДУКТОВА ИНФОРМАЦИЯ

    От 1ви януари 2013г. влизат в сила нови изисквания, според които малък брой продукти Olympus вече не са в съответствие с Европейска директива RoHS, касаеща защитата на околната среда. Тези продукти не представляват риск за здравето на потребителите.

    Засегнатите от промяната на директивата продукти са: Диктофони: DM-650, DS-2500, DS-2800, DS-3400, DS-5000, LS-3 Фотоапарати: TG-620, TG-820 и светкавица FL-50R

    При желание на клиента можем да предложим безплатна смяна на посочените модели. Моля, свържете се с нас на телефон: 00800 67 10 83 00. Благодарим за разбирането и се извиняваме за възможно причинено неудобство.

    Ако притежавате някой от посочените по-горе продукти, моля, проверете серийния му номер, използвайки този линк:

    Списък продукти и серийни номера
  • 07.09.2011

    За притежателите на FL-300R - 7 септември 2011

    Установихме технически проблем с някои от нашите светкавици FL-300R. В случай, че сте се снабдили с такава през изминалите няколко седмици, моля свържете се с нас на info@olympus.bg или на тел. 02/854 84 14. Olympus ще провери светкавицата и ще я замени с нова, ако е необходимо. Артикулите, закупени след края на септември 2011 са от новата производствена партида и са изправни. С потребителите, които са регистрирали своите продукти, Olympus директно ще се свърже.

  • 14.02.2008

    Важна информация за ZUIKO DIGITAL ED 12-60mm 1:2.8-4.0

    Важна част от работата на Olympus е да осигуряваме на своите потребители възможно най-добро обслужване и поддръжка на продуктите през целия им жизнен цикъл. Ние високо ценим всеки клиент и доверието, което той ни е гласувал. За да сме сигурни, че сте напълно удовлетворени от соята покупка, Olympus Imaging Europa GmbH публикува важна информация, която касае малък брой от притежателите на ZUIKO DIGITAL ED 12-60mm 1:2.8-4.0 SWD. При тях ръчното фокусиране работи според спецификацията, но в някои редки случаи автофокуса може да не работи точно. Това е в резлултат на проблем при производствения процес на автофокусния механизъм. Потенциалният дефект касае обективите ZUIKO DIGITAL ED 12-60mm 1:2.8-4.0 SWD със серийни номера между 230005416 и 230010688. Можете да намерите серийния номер тук: Препоръчваме да проверите дали вашият обектив е сред потенциално засегнатите, за да сте абсолютно сигурни в работата му. Разбира се, разходите за проверката и сервизната услуга са изцяло за сметка на Olympus. Ако обективът е сред потенциално засегнатите, моля свържете се директно с представителя на Olympus за вашата страна. Обективът ще бъде надлеждно тестван и ремонтиран в рамките на две седмици от получаването му. Olympus поднася искрените си извинения за неудобствата и оценява разбирането ви. Сърдечни поздрави, Olympus Imaging Europa GmbH

  • Сервизни съобщения

    Ще ви информираме своевременно относно сервизни съобщения за продуктите.

  • Сервизно обслужване

    Ако някога се наложи, ние предлагаме надеждно сервизно обслужване.

  • Гаранционни условия

    Вижте подробности относно условията за сервизна гаранция на вашия продукт.