Изглежда ползвате Internet Explorer за преглед на страниците. Този браузер не е актуален.
За по-безопасно и бързо преглеждане на страниците, е препоръчително да актуализирате браузера си до някой от следните:

Firefox / Safari / Opera / Chrome / Internet Explorer 8+

Как да ремонтирате продукта си

Тук ще намерите сервизна информация, а също можете да регистрирате продукта си за ремонт, както и да следите статуса на ремонта.

Ремонти


Професионални системи за диктовка

При въпроси относно професионалните системи за диктовка, моля, свържете се с локалния Olympus партньор

Намерете най-близкия до Вас Olympus партньор


Обслужване на клиенти при въпроси, свързани с ремонт и поддръжка.
E-mail: audio.repair.bg@olympus.eu
номер*: 02-983 63 13, 02-983 16 01, 02-0896 665 683
(На разположение от понеделник до четвъртък от 9h до 18h и петък от 9h до 3:30h CET)


Аудио записи

Тази информация за обслужването на клиенти е валидна и за всички останали аудио продукти.

Изберете:

Имам въпроси относно Olympus аудио продукти.

Изпратете имейл до техниците ни или се обадете на нашите експерти. Надяваме се да сме ви от полза.

Натиснете тук за повече информация.

Моят Olympus не работи. Какво трябва да направя?

Първото нещо е на прочетете внимателно инструкцията за употреба . Ако нещо не е ясно, моля, обърнете се към вашия дилър и ако там преценят, че има някакъв проблем, ще изпратят продукта ви към нас за сервизна инспекция.

По какъв начин ще бъде сервизиран продуктът ми?

При необходимост от сервизно гаранционно обслужване, моля, обърнете се към търговеца, от когото е закупен фотоапаратът.

При необходимост от извънгаранционна сервизна услуга, можете да се обърнете към:

Сервизен логистичен център Бушона ЕООД

ул. Искър № 49 / ул. Искър №55 (община Оборище)

София 1000

тел. 02 / 983 63 13, 983 16 01, 0896 665 683

e-mail: audio.repair.bg@olympus.eu

www.bushona.com

или

Амперел ООД

бул. Цар Борис III №126

София 1612

тел. 02 / 8182-633, -632, -631

e-mail: audio.repair.bg@olympus.eu

Какво покрива 24-месечната гаранция?

Моля, прочетете внимателно инструкцията за употреба в частта за гаранционното обслужване. Гаранцията не покрива инциденти и щети, причинени от небрежно отношение.

Гаранцията на продукта е изтекла. Мога ли все пак да използвам оторизирания сервиз на Olympus?

Разбира се. Моля, следвайте инструкциите по-горе. Ще ви дадем ориентировъчна цена за ремонт на вашия продукт и само след потвърждение от ваша страна ще процедираме по-нататък.